keskiviikko 14. helmikuuta 2018

★ Ystävyys on kultaakin arvokkaampaa

Ilman ystäviä meillä ei olisi mitään.

Kävin ystäväni kanssa keskustelua ystävyydestä yksi ilta mihin hän totesi "Ilman ystäviä meillä ei olisi mitään" mikä sai minut miettimään asioita pidemmälle.
Väite on täysin totta. Ilman ystävyyttä elämän rikkaus katoaisi. Ei olisi ketään, kenen kanssa jakaa ilot ja surut, onnistumiset ja epäonnistumiset. Kenelle soittaa yön pikkutunneilla sydänsuruista, tai analysoida kundien lähettämät tekstiviestit.

Olen ikuisesti kiitollinen omille ystävilleni. Ilman heitä en olisi tässä. Luojalle kiitos, minulla on aina ollut ystäviä, vieläpä ehkä vähän sekopäisi sellaisia ♥ Aina on tekemistä keksitty ja toisten puolia pidetty. Itse olen ainakin ollut niin hiljainen ja nössö, että ilman toisten tsemppausta ei olisi meikäläisestä kuulunut pihaustakaan.

Se mikä harmittaa, on se, että enää ei tule pidettyä yhtä paljon yhteyttä kuin aiemmin. Aina oltiin yökylässä jossakin ja kylällä pyörimässä. Nyt työt ja harrastukset ovat vieneet yhteistä aikaa. Onneksi kuitenkin ystävyys on ja pysyy välimatkoista huolimatta ♥ Haluaisin todella monesti palata ajassa taaksepäin kokemaan muistoja uudestaan - ja vielä enemmän haluaisin luoda enemmän uusia muistoja.





Pahoittelen kaikille, että olen välissä todella huono pitämään yhteyttä. Mulle saa kyllä aina soittaa tai laittaa viestiä, IHAN AINA! Olen todella huono näyttämään tunteitani aina välissä, mutta kiitos kaikille ihanille ihmisille, ketkä kulkevat mukana ♥

Onneksi kesä tulee pian ja tulee lämmintä ja valoisaa. Kaikki ketkä haluaa viettää mun kanssa kesän, huuttaa HEP ja suunnitellaan yhdessä jotain kivoja kesäreissuja, eikö vain?





Kiitos, että olette siinä ♥

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti